• Zwroty i reklamacje

Zdajemy sobie sprawę, że czasem nawet najlepszy produkt może mieć wadę. Gwarantujemy, że zrobimy wszystko co w naszej mocy, aby pomóc Państwu w zaistniałej sytuacji. Poniżej przedstawiamy drogę jaką musi Państwa reklamacja.



Uważasz, że Twój towar ma usterkę lub uległ uszkodzeniu w trakcie transportu. Aby dokonać reklamacji należy:



1. Formularz reklamacyjny

Wydrukuj i wypełnij formularz reklamacyjny dokładnie opisując usterkę towaru. Formularz znajdziesz pod adresem poniżej. Przygotuj przesyłkę zawierającą protokół reklamacyjny wraz kopią dowodem zakupu oraz kompletnym towar w oryginalnym opakowaniu.




2. Zgłoś odbiór towaru

Skontaktuj się z naszą obsługą klienta. Podaj telefonicznie adres odbioru towaru. Wyślemy do Ciebie naszego kuriera który odbierze od Ciebie przesyłkę.



3. Odbiór towaru

W ciągu 3 dni powinien przyjechać kurier po odbiór towaru. Przekaż mu paczkę w której znajduje się:
  • reklamowany towar
  • kopia dowodu zakupu
  • wypełniony protokół reklamacyjny

Reklamowany produkt powinien być zapakowany w opakowanie gwarantujące bezpieczną wysyłkę.




4. Procesy reklamacyjne
W ciągu 14 dni od daty złożenia reklamacji skontaktuje się z Tobą nasz pracownik, który poinformuje Cie o przebiegu reklamacji. Jeśli reklamacja zostanie uznana otrzymasz produkt pozbawiony wad.